Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З метою здійснення аналізу стану незалежності, неупередженості та доступності правосуддя, а також удосконалення діяльності суду з 21 по 29 грудня 2017 року в Лебединському районному суді Сумської області проводилось анонімне опитування громадян – відвідувачів суду.
Опитування було добровільним і покликане вивчити думку громадян щодо організації роботи суду.
Під час опитування респондентам було запропоновано заповнити анкету та оцінити діяльність Лебединського районного суду Сумської області за наступними критеріями:
- якість роботи суду;
- доступність суду, зручність та комфортність перебування в суді;
- своєчасність судового розгляду, дотримання процедури та строків розгляду справ;
- повнота, якість та доступність інформації для відвідувачів суду;
- етична поведінка суддів та працівників апарату суду тощо.
Всього під час опитування громадяни заповнили 16 анкет.
В опитуванні взяли участь громадяни у віці 26-29 років (56 % опитаних) та 40-59 (44% опитаних). Більшість опитаних – чоловіки (56 %). Найбільш численною групою опитаних є репонденти з вищою освітою (68 %), з яких 44 % мають вищу юридичну освіту.
Більша частина респондентів представляють в суді особисто себе (63 %), ще 37 % - інтереси інших осіб. 44% опитаних брали участь у судовому процесі 6 разів і більше, ще для 37 % опитаних це був перший судовий процес, 2-5 разів були учасниками 19 % респондентів. Переважна частка опитаних (62,5 %) – учасники цивільного процесу, ще 25 % - учасники кримінального процесу, тоді як в розгляді адміністративних справ брали участь 12,5 % респондентів.
37,5 % опитаних є цілком обізнаними з роботою суду, ще 37 % - загалом обізнані, 6,25 % -майже обізнані з роботою суду, тоді як 18,75 % опитаних взагалі нічого не знають про роботу суду та суддів.
Переважна більшість респондентів (93 %) оцінили роботу суду на «відмінно» та «добре». Один із респондентів оцінив роботу апарату суду на «відмінно», 1 судді на «відмінно», 1 судді – «добре», 1 судді – «незадовільно».
Оцінюючи зручність та комфортність перебування в суді 81 % респондентів цілком задоволені зручністю місць для очікування, забезпеченням доступу до побутових приміщень та чистотою приміщення суду, тоді як 19 % респондентів надали відповідь «швидше так».
У разі необхідності 37,5 % опитуваних громадян зможуть дозволити собі послуги адвоката, тоді як 62,5 % респондентів дали негативну відповідь на це питання.
З метою визначення роботи суду щодо повноти та якості інормації про роботу суду, респондентам було запропоновано дати оцінку інформації щодо розташування кабінетів, залів судового засідання, правид допуску та перебування в суді, інформації щодо справ, призначених до розгляду, зразів документів, порядку сплати судового збору, користування веб-сайтом суду. 87 % респондентів дали позитивну оцінку даному напрядку роботи суду, однак 37, 5 % опитаних не користуються веб-сайтом суду.
Оцінююючи роботу судді, всі респонденти дали позитину відповідь на питання щодо коректності, доброзичливості, ввічливості судді під час розгляду справи, дотривання суддею процедури розгляду, однак на питання щодо належної підготовки судді до справи 6 % респондентів дали негативну відповідь.
Дякуємо усім відвідувачам суду, які взяли участь у опитуванні ! Ваша думка для нас важлива і ми обов'язко врахуємо всі рекомендації, надані під час опитування, для покращення роботи суду.